Verzenden & Retourneren
VERZENDKOSTEN
Alle bestellingen worden in Nederland door PostNL bij u afgeleverd. Gratis verzending bij bestellingen boven de €100. De verzendkosten onder de €100 zijn vanaf €5,-. Het retourneren van uw bestelling binnen Nederland kost €5,- Al uw aankopen worden bezorgd door PostNL. PostNL behoort tot de top in Europa als het gaat om de kwaliteit van de binnenlandse overkomstduur. De reguliere bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.
WANNEER WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?
Bestelt u op werkdagen vóór 17:00u dan wordt uw pakket binnen Nederland, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag verzonden en maximaal twee dagen later geleverd. Indien uw bestelling door de brievenbus past en u bestelt op werkdagen na 16:30u, dan is het mogelijk dat het brievenbuspakje één dag later wordt bezorgd. Zodra wij uw pakket hebben aangeboden voor verzending ontvangt u een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kunt u op de website van PostNL https://mijnpakket.postnl.nl/inbox, bekijken hoe laat u de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten.
GEEN BEZORGING BIJ DE BUREN
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u dit bij het afronden van uw bestelling aangeven door te kiezen voor de verzendmethode ‘Geen bezorging bij de buren’. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij u aan. Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.
OVERDAG BEZORGING MET KEUZE BEZORG MOMENT
Laat uw pakketten overdag bezorgen op een door u gekozen datum
AVONDBEZORGING MET KEUZE BEZORG MOMENT
Laat uw pakketten ‘s avonds tussen 18:00u en 22:00u bezorgen op een door u gekozen datum.
LEGITIMATIEBEWIJS
Bij het ophalen van uw pakket bij een pick-up point dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
VERHOOGDE AANSPRAKELIJKHEID
Pakketten met een waarde boven de EUR 250 of buiten Nederland worden altijd met verhoogde aansprakelijkheid verzonden. Deze pakketten kunnen daarom niet bij de buren worden aangeboden.
NIET THUIS
Wanneer PostNL een pakket niet bij u kan afleveren biedt PostNL het standaard aan bij uw buren (mits u heeft gekozen voor geen bezorging bij de buren). Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.
PAKKET AFHALEN
Indien uzelf en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren, dit is meestal het Postkantoor wat het dichtst bij u in de buurt ligt. U heeft hiervoor twee weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar ons. Indien u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.
PAK JE GEMAK, UW PAKKET DIRECT LATEN BEZORGEN BIJ EEN POSTNL POSTKANTOOR
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor door te kiezen voor “PakjeGemak”. Zo bepaalt uzelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt.
BRIEVENBUSPAKJE
Past uw bestelling door de brievenbus dan versturen wij deze in een brievenbus pakje mét track & trace. Bestelt u op werkdagen na 16:30u, dan is het mogelijk dat het brievenbus pakje één dag later wordt bezorgd. Wilt u dit liever niet dan kunt u er voor kiezen om uw bestelling tóch in een doos te laten versturen.
RETOURBELEID
Mocht je een artikel willen retourneren, dan helpen wij je daar graag bij. Hieronder vind je onze voorwaarden en een stappenplan voor het retourneren van artikelen.
Je hebt het recht om een bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Als je besluit een product terug te sturen, moet het product inclusief alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd worden geretourneerd.
Om het retourproces te starten, dien je het retourformulier volledig in te vullen. Dit formulier is per mail aan te vragen via info@myskinproducts.nl.
Na ontvangst van het artikel in goede staat, zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening.
Voorwaarden voor retour:
-
Het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet zich in de originele verpakking bevinden.
-
Indien een bestelling wordt geretourneerd, moet deze volledig worden teruggestuurd, inclusief eventueel gratis meegeleverde producten. Ontbrekende artikelen worden in rekening gebracht of verrekend met het terug te storten bedrag.
-
Je mag het product beoordelen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen, maar maak het niet open en draai niet aan eventuele doppen of sluitingen. Bij het verbreken van de sealing kunnen wij het product helaas niet meer retour nemen.
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Controleer je bestelling altijd vóór gebruik. Producten mogen niet worden gebruikt en vervolgens geretourneerd, zeker wanneer het gaat om hygiënische artikelen die niet meer verkocht kunnen worden.
De kosten en het risico van retourzending zijn altijd voor eigen rekening. Wij adviseren om je pakket aangetekend te retourneren, zodat je verzekerd bent van een correcte afhandeling.
Wil je het artikel ruilen voor een ander product? Ook in dat geval zijn de verzendkosten voor het nieuwe product voor eigen rekening.