Veelgestelde vragen
KAN IK MIJN BESTELLING AANPASSEN?
Na het plaatsen van de bestelling kan je jouw bestelling altijd aanpassen. Neem hiervoor zo snel mogelijk na jouw bestelling persoonlijk contact op met onze customer Care zodat zij jouw bestelling aan kunnen passen en correct kunnen verzenden.
Na het plaatsen van de bestelling kan je jouw bestelling altijd aanpassen. Neem hiervoor zo snel mogelijk na jouw bestelling persoonlijk contact op met onze customer Care zodat zij jouw bestelling aan kunnen passen en correct kunnen verzenden.
WAT GEBEURT ER ALS EEN PRODUCT UITVERKOCHT IS?
Wij informeren jou zo snel mogelijk wanneer een product niet op voorraad is en bieden jou een passende oplossing. Dit wil zeggen dat we een ander bezorg moment voorstellen of een vergelijkbaar product adviseren.
Wij informeren jou zo snel mogelijk wanneer een product niet op voorraad is en bieden jou een passende oplossing. Dit wil zeggen dat we een ander bezorg moment voorstellen of een vergelijkbaar product adviseren.
MET WELKE BEZORGDIENSTEN WERKEN JULLIE?
Wij werken met PostNL, mocht je een express levering willen dan kiezen wij ervoor om jouw pakket met DHL Express te verzenden.
Wij werken met PostNL, mocht je een express levering willen dan kiezen wij ervoor om jouw pakket met DHL Express te verzenden.
HOELANG DUURT DE RETOURVERWERKING EN DE TERUGBETALING?
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur. Mocht je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen? Dan raden wij je aan om contact met onze Customer Care op te nemen: info@myskinproducts.nl - 0031 6 44457729
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur. Mocht je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen? Dan raden wij je aan om contact met onze Customer Care op te nemen: info@myskinproducts.nl - 0031 6 44457729
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN HEB?
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In het geval dat het product niet meer bruikbaar is vragen we je direct contact op te nemen met onze Customer Care. Duidelijke foto's meesturen is een verplicht onderdeel van onze retour policy. Onze Customer Care neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
KAN IK MEERDERE ITEMS IN EEN BESTELLING RETOUR STUREN?
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In het geval dat het product niet meer bruikbaar is vragen we je direct contact op te nemen met onze Customer Care. Duidelijke foto's meesturen is een verplicht onderdeel van onze retour policy. Onze Customer Care neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
KAN IK MEERDERE ITEMS IN EEN BESTELLING RETOUR STUREN?
Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Je kan in dit geval bij het aanmelden van je retour. Belangrijk is wel dat de juiste pakbonnen of papieren aan dit pakket worden toegevoegd (welke items retour worden gestuurd).